سهاسها، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

دختر گلم سها

خرداد ماه 94

1394/4/21 8:13
نویسنده : لیلی
217 بازدید
اشتراک گذاری

از زماني كه كلاس باله (موشن) آموزشگاه پارسيان بدليل اينكه مربي شون مريض شد و به شيراز رفت و مربي جديد كه اومد با شهريه 200000 تومان نتونستيم كلاس بريم كه با پرس و جو باشگاه آب منطقه اي پيدا كردم و سها كه خودشان مي گفتند اصولي كار مي كنند بردم روزهاي زوج ساعت 5 تا 6 بود و كلاس بدنسازي خودم هم همون باشگاه كنار كلاس سها 5/5 تا 6/5 بود كه اولين بار بود سها منتظر من مي موند تا كلاسم تموم شود البته بعد از تموم شدن كلاسشون پيش خودم بود و بالاي سر من بود منو نگاه مي كرد كه مثل مربيم انجام مي دم يا نه و سوال مي كرد سخته انجام مي دي يا اينكه خسته مي شدم مي گفت چرا انجام نمي دي و مي خنديد و خانماهاي كه گليپس موهاشونو باز مي كردند مي گفت شما موهاتونو باز كنيد خلاصه با كلاس ورزش كودك و مادر خوش بوديم البته چون مسير طولاني بود با ماشين مي رفتيم كه تا مي رسيديم نيم ساعت طول مي كشيد (روزهاي اول ) ولي خيلي خوب بود تا اينكه از كلاسش تعريف مي كرد مي گفت موقع تمرين مربي مون روي كمرم مي شينه اول باور نمي كردم تا اينكه يك روز كه مشغول تمرين كردن بوديم ديديم سها با گريه وارد كلاسمون شد گفت دوباره مي خواد رو كمرم بشينه و من از ترس گفتم دستشويي دارم و از كلاس بيرون اومدم همراه سها به كلاس رفتم ديدم مربي شون مي خواد بدن بچه ها رو نرم كنه پشت سرشون مي شينه و فشار مي ياره تا بدنشان نرم بشه و سها بدنش درد گرفته بود كه با ديدن اين صحنه با مربي شون صحبت كردم اما ديگه سهادوست نداشت به اون كلاس بره چون كلاس قبلي همراه با رقص بود خلاصه جلسه بعد با السا و سها باشگاه آرموس رفتيم كه كلاس زومبا بچه ها داشت خيلي خوشحال شدم اما كلاسشون كه ديدم همراه بابزرگسالان بود و منصرف شدم تا اينكه با سها به باشگاه زرين رفتيم و گفتند روزهاي فرد ساعت 4/5 تا 5/15 كلاس زومبا كودكان دارند كه قرار شده فردا كه يك شنبه خدا بخواد با سها مي ريم كلاس زومبا كودكان اگه خوب بود ثبت نامش كنم به اميد خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)