سهاسها، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

دختر گلم سها

آبگرم گنو

1394/5/28 10:06
نویسنده : لیلی
262 بازدید
اشتراک گذاری

خاله سهيلا چون كمردرد داشت تصميم گرفتيم با هم به آبگرم گنو بريم من و السا . مامان . خاله سهيلا . عمو علي . احمد همگي با هم رفتيم خيلي خوش گذشت من و مامان و خاله و السا مايو شنا پوشيديم و وارد استخر شديم اولين بار بود آبگرم آمده بودم كه آب گرمي داشت من و السا مي خواستيم تقليد از مامانم شنا كنيم اما نمي تونستيم كلي داخل استخر بازي كرديم از آب كه بيرون اومديم حسابي قرمز شده بودم كه زير دوش آب حموم گرفتيم و لباسامونو عوض كرديم و بيرون اومديم بعد بستني خورديم كه خيلي حال داد محبتمحبت

موقع برگشتن هم خيلي گرسنه شده بودم كه غذايي كه همراه داشتيم داخل ماشين خوردم و خيلي چسبيد يك لقمه من و يك لقمه السا . داخل ماشين هم كلي با احمد و السا بازي سنگ كاغذ قيچي كرديم
 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)