سهاسها، تا این لحظه: 14 سال و 22 روز سن داره

دختر گلم سها

اردیبهشت 94

1394/2/9 11:04
نویسنده : لیلی
370 بازدید
اشتراک گذاری

يكبار كه از اداره به خونه اومدم ديدم سها تغيير كرده خوب كه دقت كردم ديدم كه جلو موهاشو كاملا كوتاه كرده با خونسردي ازش پرسيدم سها جون موهاتو كوتاه كردي خنديد گفت آره جلو موهام خيلي بلند شده بود كوتاه كردم كه بتونم بيارم توي پيشونيم مثل موهاي السا كه جلو مي ياره .

يكبار هم كه خسته از اداره اومده بودم تازه خواب رفته بودم كه با صداي گريه سها بيدار شدم وقتي نگاه كردم دستشو گرفته بود و گريه مي كرد فهميدم كه رفته روي صندلي و از روي صندلي خواسته بپره مثل برنده ها پرواز كنه صندلي از زير پاش در رفته و روي دستش افتاد كه عزيرم دستش خيلي درد مي كرد.

مم كه رفته بود دبي خيلي دلتنگي مي كرد و روز كه از خواب بيدار شد داشت گريه مي كرد گفت ديشب خواب مم ديدم كه اومده و رفتم توي بغلش . خيلي دلم به مم تنگ شده .

يكبار هم با خواهرم مامان السا و دخترخالم مامان برديا به تخت رفتيم خيلي خوش گذشت بچه ها داخل حوضي مشغول بازي بودند و  خيلي خوش گذشت .

 

پسندها (2)

نظرات (0)